Reklamacje

1. Towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta.

2. Towar uszkodzony może zostać wymieniony, gdy posiada wady fabryczne, w takim przypadku prosimy o odesłanie towaru zwykłą przesyłką pocztową razem z otrzymanym z nim dowodem sprzedaży (paragon, faktura) jak również opisem przyczyn reklamacji.

3. Produkt zostanie wymieniony na towar pozbawiony wad.

4. Jeśli to nie będzie możliwe (np. wyczerpanie towaru), zaoferujemy w to miejsce inne, dostępne w naszym sklepie produkty, lub zwrócimy państwu równowartość.

5. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

6. Koszt opłaty pocztowej zostanie państwu zwrócony zaraz po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji na adres domowy lub wskazany w zamówieniu.

7. Koszt przesyłki wymienionego produktu z winy klienta (np . nieodpowiedni kolor, rozmiar) pod warunkiem, że produkt jest pozbawiony wad, nieużywany posiada metki i jest w oryginalnym opakowaniu, pokrywa sam klient.